مطالب مرتبط:
کامیون و تریلی ها به سامانه سپهتن مجهز می شوند
کاهش آمار تصادفات/ تجهیز کامیون و تریلی ها به سامانه سپهتن
اولین پل مجهز به سامانه برف زدایی افتتاح شد
خبر مهم هواشناسی / منتظر سامانه پربارش برف و باران باشید
عرضه 416 میلیون دلار حواله ارز در سامانه نیما
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 12:502024-01-21اقتصادي

کامیون ها و تریلی ها به سامانه سپهتن مجهز می شوند 


تاکنون 261 نقطه پر تصادف توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای برطرف شده است و در نشست کمیسیون ایمنی راه ها مصوب شد که کامیون ها و تریلی ها به سامانه سپهتن (سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان) مجهز شوند.

- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون 261 نقطه پر تصادف توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای برطرف شده است و در نشست کمیسیون ایمنی راه ها مصوب شد که کامیون ها و تریلی ها به سامانه سپهتن (سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان) مجهز شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمال هادیان فر در خصوص مصوبات نشست کمیسیون ایمنی راه های کشور که شنبه 30 دی ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی و سایر اعضای کمیسیون برگزار شد، یکی از مسائل مهم در حوزه جابه جایی جاده ای بار و مسافر را تصادفات دانست و گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه به ازای هر 10 هزار وسیله نقلیه 31 درصد کاهش تصادفات پیش بینی شده و تاکنون نیز اقداماتی برای تحقق این هدف انجام شده است.

هادیانفر با بیان اینکه رشد وسایط نقلیه و ترددها در بیش از 200 هزار کیلومتر راه و 1440 شهر کشور را شاهد هستیم، افزود: کمیسیون ایمنی راه های کشور پیشگیری از تصادفات، رسیدگی به موقع در تصادفات و کاهش آن را در دستور اصلی کار خود قرار داده است.


برچسب ها: کمیسیون ایمنی راه ها - راهداری و حمل ونقل جاده ای - سازمان راهداری و حمل - سامانه سپهتن - وزیر راه و شهرسازی - ایمنی راه ها - سامانه
آخرین اخبار سرویس:

کامیون ها و تریلی ها به سامانه سپهتن مجهز می شوند 

کامیون ها و تریلی ها به سامانه سپهتن مجهز می شوند